– Wszystkie założenia kampanii były w 100 procentach wykonane, tylko wybory żeśmy przegrali. Tak to niekiedy bywa. Operacja się udała, a pacjent zmarł – stwierdził Kaczyński, recenzując kampanię wyborczą.

zgadzam sie w 100% z arcystrategiem.
„operacja sie udala tylko pacjent zmarl.” i niech spoczywa w pokoju. a PiS juz spelnil swoja role grabaze i moze sie teraz napic wodki na te okolicznosc.
cdf@vp.pl , 30.11.2007 12:04

Autorytarne zaburzenie osobowości:

* konwencjonalizm – bezkrytyczne, sztywne przywiązanie do tradycyjnych norm, konserwatyzm obyczajowy, niskie wyniki na skali otwartości na świat,
* autorytarne podporządkowanie – bezkrytyczny stosunek do wyidealizowanego autorytetu własnej grupy, silna potrzeba hierarchiczności: poddańcza uległość wobec silniejszego, przy jednoczesnym znieważaniu „słabszych” (zob. osobowość sadomasochistyczna).
* autorytarna agresja – przejawianie postaw antyspołecznych i zachowań agresywnych względem wybranych grup społecznych, osób łamiących konwencje, indywidualistów,
* antyintracepcja – niechęć do wnikania we własne wnętrze, rozumienia własnych potrzeb psychicznych oraz potrzeb psychicznych innych ludzi, ucieczka od refleksji dot. pragnień, potrzeb, uczuć;
* przesądność i stereotypowość – skłonność do myślenia w sztywnych kategoriach, tendencja do przypisywania odpowiedzialności czynnikom zewnętrznym siłom nadprzyrodzonym, mistycznym; schematyczności myślenia towarzyszy wysoki poziom antyspołecznych uprzedzeń względem wielu grup społecznych,
* potępianie słabości – wiara w siłę i bycie twardym – relacje społeczne postrzegane w kategoriach dominacji – uległości; osoba autorytarna identyfikuje się przy tym z postaciami reprezentującymi władzę, jednocześnie pogardzając tymi, którzy w jej przekonaniu reprezentują niższy poziom hierarchii społecznej,
* projekcja negatywnych uczuć – skłonność do przypisywania własnych negatywnych uczuć innym ludziom,
* obsesyjne zainteresowanie seksem – wartościowanie ludzi ze względu na ich podejście do spraw związanych z seksem, połączone z aktami agresji względem tych, którzy nie realizują konserwatywnych norm obyczajowych, m.in. mniejszości seksualnych (zob. homofobia); towarzyszy temu tłumienie własnych popędów seksualnych połączone z ich projekcją na innych.
* destruktywność i cynizm – uogólniona wrogość w stosunku do ludzi , skłonność do deprecjacji innych ludzi.

(Wikipedia.pl)

CZY TEN OPIS KOGOŚ WAM PRZYPOMINA?

~hehe , 30.11.2007 11:48

PANOWIE KACZYNSCY A MOZE BYSCIE SOBIE ZROBILI BADANIA
NA GLOWE CZY Z WAMI JEST WSZYSTKO W PORZADKU BO DOTYCHCZASOWE WASZE ZACHOWANIE I TO CO RBICIE DAJE WYBORCOM WIELE DO MYSLENIA WIEC NAJPIERW PORZADEK Z WLASNYMI GLOWAMI JAK WSZYSTKO BEDZIE DOBRZE TO WTEDY DO PRAC
aries.z@vp.pl , 30.11.2007 12:04

A ja kocham JAROSŁAWA !!! Jest wysokim przystojnym mężczyzną
zna kilka jezyków obcych, jest tolerancyjny i wyrozumiały dla swoich przeciwników politycznych, świetny kierowca, umiejący korzystać z najnowszych produktów bankowych i technik komputerowych, miłośnik kobiet (z wzajemnością), jest rodzinny, lubi dzieci…Jeszcze mało?
~Mariola , 30.11.2007 11:52
Reklamy