Toż to kula u nogi!

  17.05.2007 13:22

~przerażona

Poważnie się zastanowię zanim podejmę decyzję w kwestii posiadania dzieci. Przecież to kula u nogi, już nawet nie można zostawić ich na 15 minut, bo NA PEWNO coś sobie zrobią. Chuchanie, dmuchanie, bo dziecko nie może być samo, bo coś wymyśli, bo ktoś je porwie, bo matka musi być z dzieckiem. O kolacji w restauracji z własnym mężem zapomnij, najlepiej chyba spać z nimi do osiemnastego roku życia, bo w nocy przecież mogą dostać bezdechu, czy udusić się kocykiem. Oczywiście w polskich realiach wszystkim zajmuje się… matka, bo ojciec ciężko pracuje i musi odpocząć. Czy ten artykuł nie jest przesadzony? Bo jeśli nie, to życie maluje się jako nieustanna udręka, nuda i całkowita rezygnacja z siebie (chyba, że stać cię na niańkę, ale wtedy wszyscy się oburzą, że to matka powinna wychowywać dziecko, a nie korzystać z pomocy z zewnątrz)

 

zostałam porwana

  17.05.2007 17:15

~Helga

ja w wieku 6 lat zgubilam sie w sklepie, bylam z rodzicami… jakas baba mowila ze zabierze mnie do rodziców z tego co pmaiętam .. dobrze , ze rodzice zaraz zaczeli panikowac i drzec sie na caly sklep bo baba nie chcila mnie oddac mowila ze ejstem jej córką.. nie obeszlo sie bez policji … chociaz mama miała wpisana mnie w dowod osobisty … ludzie sa psychiczni…

 

Moje dziecko ma chipa wszczepiona pod skórą

  17.05.2007 21:47

~szefo

i nie ma żadnego problemu.

 

 

 

