UWAGA !!! UWAGA!!! trwa bojkot wypowiedzi antka emigranta przyłącz się i TY!! Bojkot trwa bezterminowo. Nie odpowiadamy na posty antka emigranta!! Podajcie tą wiadomość na wszystkich forach Onet.pl – ten post Rodaka wywołał burzę.

Puknij się w łeb – odpowiedział hehe. Antypis dodał, że nic z tego nie będzie, bo „Antek pisze, wy bredzicie”. Poparcie dla jednego z najbardziej znanych onetowych forumowiczów wyrazili także „pozdro dla Antka”, pisząc: Antek wygarnia prawdę zdrajcom ojczyzny, a także ajwaj, który zwrócił uwagę, że rodak chce „ograniczyć wolność słowa”. Pojawiły się też  oskarżenia, że „rodak to płatny kapuś”, Afrykanin zapytał: to takich tolerancyjnych zwolenników PO ma?

Są jednak też tacy, którym spodobał się pomysł rodaka. Poparcie wyrazili zuzu i nestor. Antek PiSowiantek zlitował się nad swoim imiennikiem emigrantem: chłopie, nie odbieraj mu kasy, jemu za to płacą – napisał. Agnieszka07 wprost zarzuciła Antkowi, że „dobrze mu płaci PiS za takie wpisy na forach internetowych” i w związku z tym bojkot może nie odnieść pożądanego skutku. Również zarys nie wierzy w skuteczność bojkotu: gościu zmieni nicka i dalej będzie pisał. Johan natomiast określił wypowiedzi Antka jako „głupawe” i przyznał, że „na wypowiedzi Antka nie odpowiada od dłuższego czasu”.

CZESC KOMUSZKI !!! NIE OMIESZKAM ZABRAC SLOWA W TYM TEMACIE !! DO TYCH CO MNIE
KRYTYKUJA: WASZE WYZWISKA I PELNE JADU OKRESLENIA MOJEJ OSOBY SWIADCZA O WASZEJ KULTURZE.A PROBA ZAMKNIECIA MI UST, BOJKOTEM CZY NAWET GROZBAM SWIADCZY O TYM ZE NIE DOROSLISCIE DO DEMOKRACJI.ZARZUTY O TO ZE KTOS MI PLACI, JESTEM NA USLUGACH itp. SA ABSURDALE.BIORA SIE Z WASZEJ FRUSTRACJI.TO CO O MNIE NAPISALO PEWNE WATPLIWE PISEMKO TO KOMPLETNE BZDURY.BA! USILUJA SIE WYPROMOWAC MOIM KOSZTEM! JA NIE OBRAZAM NIKOGO TAK JAK WY MNIE OBRAZACIE. POKAZCIE MI GDZIE JEST POWIEDZIANE ZE „KOMUSZKI” TO OBRAZA ?? TOZE MAM SWOJE POGLADY I JE BRONIE PISZAC DOSADNIE I SWOIM STYLEM WYWOLUJE U WAS TORSJE NIENAWISCI. BARDZO CZESTO JEDYNYM WASZYM ARGUMENTEM SA INWEKTYWY I NIC WIECEJ.TO TYLE CO WAM MAM DO POWIEDZENIA.
TO ZE PISZE CZESTO O PRAWDACH KTORE SA DLA WAS NIEWYGODNE, WZBUDZAJA NIENAWISC, NO COZ ! TAKIE MOJE PRAWO I Z NIEGO KORZYSTAM.
A WSZYSTKIM LUDZIOM KTORZY ODNOSZA SIE ZYCZLIWIE DZIEKUJE I SERDECZNIE POZDRAWIAM.JESZCZE POLSKA NIE ZGINELA!
antek_emigrant@vp.pl , 20.12.2007 12:51
CHŁOPCY PRZESTAŃCIE MASOWAĆ SIĘ PO JAJKACH, ŁZY MAM W OCZACH ;(
~Sadf , 20.12.2007 13:49
 
