Ja pzywioze duzo money, prawie 87 tysiency dolarow amerykanskych. Hcem za to kupic w warszawie 3-4 apartamenty na wynajem i dla siebie szereg. za reszte pieniendzy ktura mi zostanie ja hcem sobie wygodnie zyc na starosc. Ja proszem o oferty kto hce spszedac dobre apartamenty w centrum warszawy, albo moze byc zolibosz albo Vylanow. Uwaga Intereseujom mnie tylko powazne oferty, zadna wielka płyta. Jak ktos chce dobsze zarobic to niech mnie szybko powie gdzie ja mogem kupic taki dobry apartamen (minimu 150 square meters) a ja mu dam jak juz bendem w polsc 2 dollars note in cash do renki!! Tylko szadna wielka płyta bo to dobre dla polskich biedakuf i innej hołoty a ja jestem człowiek bogaty jak jusz wyszej napisałem. Prosze pisac na adres email jaki tutaj podaje: kazimerz.salceson@yahoo.com. Pszypominam, tylko powazne oferty bo jak ktos mi zapropnuje wielka płyta i bendzie jeszcze chciał 2 dollars note in cash ja go zaraz glosze do Ambasad Amerykańska że on jest złodziej i oszust i oni w Ambasada w computer odnotujom zeby mu juz nigdy visa do Ameryka nie dać ever! Ja mam jezcze jedno pytanie, ja mam karta kredytowa American Express, czy w Polsce som bankmachine do pobierania cash z maszyna? czy tylko czeba miec cash czy mozna płacic karta, bo ja siem troche boje ze mnie w Polsce zaraz okradnom i ja nie hcem miec za duzo cash w kieszeni, na poczontek jak przyjade to bende mial 80 dolarow amrykanskich zebym mial na pierwszy miesionc na hotel, food, drinks, taxi i „dziewczynki”, Hyba zatszymam sie w Victoria Hotel albo Monopol taksze bede tam musial troche dolarow u konikow wymienic. Jaki jest teraz kurs za one dollar note in cash? pewnie z dwa miliony złoych ha, ha, ha
~Kazimierz Salceson Chicago, Il. , 02.04.2008 11:20
