JAKO EKSPERT PRAGNE WAM WYJASNIC DROGIE DZIECI NEOSTRADY CO ZAISNIALO MANCHESTER UNITED GRA NA 2 FRONTY, W SOBOTE MECZ DECYDUJACY O MISTRZOSTWIE ANGLII. Z TEGO POWODU NAWET WY, DROGIE DZIECI POWINNISCIE SIE DOMYSLIC, ZE DIABELKI ZAGRAJA DEFENSYWNIE PRZECIW 99 TYSIACY GWIZDZACYCH GARDEL. ABSENCJA VIDICIA, GIGGSA, OBECNOSC OWENA, PARKA ORAZ TEVEZA W PIERWSZYM SKLADZIE OZNACZAC MOGLA TYLKO JEDNO. ZA TYDZIEN NA OLD TRAFFORD MANCHESTER ZAGRA OFENSYWNIE, TO PRZESTANIECIE SIE NAPINAC DZIECI, ZE BARCELONA ICH DZISIAJ ZMIOTLA. DIABLY OSIAGNELY SWOJ CEL, REMIS NA GORACYM TERENIE, TERAZ ZAPRASZAMY DO PIEKLA. TROCHE ROZEZNANIA W PILCE NOZNEJ NIE ZASZKODZI. DLA MNIE MANCHESTER DZISIAJ PREZENTOWAL SIE O NIEBO LEPIEJ. UWIODLA MNIE ICH GRA W OBRONIE. SMIAC MI SIE CHCIALO Z BEZRADNOSCI BARCELONY, KTORA WSZYSTKIE SWOJE SILY SKONCENTROWALA NA TYM MECZU. NIE STRZELAJAC DZISIAJ BRAMKI ODPADLI Z LIGI MISTRZOW. DOBRANOC

jasiu_smietano@vp.pl , 23.04.2008 23:02

WPISUJEMY NAJLPSZE WCZORAJSZE TEKSTY SZPAKOWSKIEGO: ja słyszałem „marquez wszedł w ronaldo i doszedł” (do piłki), myślałem że padne.

~szpakfan , 24.04.2008 07:05

a ja słyszałem ” tutaj na dole ekranu rozgrzewają sie piłkarze: Thierry Henry i Bozian Kikić „
~ricki/kluczbork , 24.04.2008 07:35
