Muzułmańscy teologowie, zebrani w Katarze na konferencji „Mekka, Centrum Ziemi, teoria i praktyka” uważają, że czas uniwersalny (GMT) powinien zostać zastąpiony „czasem Mekki”. Ich zdaniem Mekka wyznacza centrum naszej planety i to od tego punku powinien być obliczany czas, a nie od obserwatorium w Greenwich.

Ich próby podporządkowania sobie świata naprawdę solidnie mnie irytują. To nie jest nietolerancja, to jest moja niechęć do głupiego oporu.

2008-04-24 17:30

mikroos

المملكه العربية السعودية هي بلد غني في الثقافة ولكن الوقت لا تنتمي الى العالم الاسلامي.

Zdziwiony po raz n-ty.

2008-04-24 20:15

josh

niech będzie czas z Greenwich i z Mekki mi tam to nie przeszkadza, niech maja południe o 3ej w nocy, mi to nie przeszkadza
tak, to prawda, mikroos, są irytujący (jak dzieci: żądanie, brak dialogu, upartość) , podkreślam : brak K***A dialogu
————————
kiedy zaczęła sie epoka produkcji zegarków – oni nie mieli o tym zielonego pojęcia
roszczą sobie prawa do zjawisk za które nie są odpowiedzialni,
to myślenie tego typu zachód wymyślił tomograf tzn. ,że chwała Allaha rośnie i nam należą sie prawa patentowe
jakby jakis przypakowany gówniarz powiedział do mnie na moim osiedlu:
„to moja ulica a ty masz moje pieniądze na piwo”
————————
„współczesna empiryczna wiedza została zapowiedziana w Koranie, spłyca świętą księgę i pozbawia ją wymiaru duchowego” :
zanim Einstein powiedział o TW i o sTW ludzie byli zafascynowani czasem, aktualnie czas jest liczony i nic więcej
i tu straciliśmy trochę dla prawej półkuli – tylko tyle, smutne ale ludzie o Swoim światopoglądzie powinni to przeskoczyć
stąd ich niechęć do tego co nowe : (wyobrażam sobie jaskiniowca, który che zjeść kawał sera i wali maczugą w lodówkę aż ta się rozpadnie a tego co wypadnie -będzie można wyjąć ser) : nie potrafią konstruktywnie myśleć o tym co nowe, potrafią tylko stwierdzić zgodność z Koranem wg jakichś tam praw : i tu powinni się trochę postarać w interpretacji tych praw : iść z duchem technologii/odkryć : jak w chrześcijaństwie(tu niezupełnie, ale chrześcijaństwo nie chcę wytępić pół ludzkości dla jednego wersetu w Biblii) : oni zawsze będą nastawieni antagonistycznie, dlatego nie mam szacunku do ich sposobów realizacji, ale nic nie mam do ich religii tylko przedziwnych konsekwencji : przecież (wg nich) jeśli Bóg jest za to wszystko odpowiedzialny i dał Życie też niewiernym to chyba nie chciał, żeby jedno z dzieci stało się zwierzyną łowną drugiego : ci ich mędrcy/mułłowie … szkoda mi słów …
wyżej praw fizyki nie podskoczysz, ale żeby nimi z tego powodu gardzić?
jestem coraz bardziej przeświadczony, że islam będzie istniał do momentu aż wybiją ostatniego giaura : islam straci rację bytu, bo przestanie istnieć wróg : nikt nie będzie mi mówił, że to co uważam za prawdę to bullshit , a zapracowałem na to : oni po prostu przy najbliższej okazji wpakują nam wirusa : a sami stracą sens istnienia : jak zjeść ciastko i mieć ciastko
sarkazm : już wiem dlaczego tylko wtc : bo gdyby zabili więcej nie mieli by co robić

2008-04-25 11:00

mateusznow

maja poziom radia maryja, tylko ze rozciągnięte na cały przekrój ich społeczeństwa – kasa+fanatyzm+zasoby_ludzkie=przesrane
i ludzkość znów zostanie zahamowana dla jakiejś głupiej jatki,
szkoda , że islam nie doświadczył WW1 i WW2 : może do teraz by popracowali nad interpretacją,
se drogę wybrali: wytniemy trochę ich, oni trochę nas i wtedy wyciągniemy wnioski

2008-04-25 11:25

mateusznow

