DLA WSZYSTKICH MYSLACYCH O POWROCIE Z EMIGRACJI !!!
~USPOKOJONY

wczoraj, 14:08

Naczytalem sie na na Onecie o Polsce i jej blyskawicznym , niemozliwym wrecz do ogarniecia rozwoju i ogolnej poprawie zycia w kazdej niemal sferze . Zaczalem w koncu myslec ze chyba jestem niedorozwiniety marnujac swoje szanse siedzac w USA i pomimo uplywu 10 lat nie osiagajac niczego znaczacego . Zaczalem popadac w depresje myslac ze wszyscy w Polsce robia pieniadze i kariery a ja dorobilem sie tylko malego domku i 5 letniego samochodu . Przezornie jednak , wiedzac jak zwodne moga byc informacje zawarte w internecie zalatwilem sobie zielona karte z mozliwoscia powrotu do stanow i postanowilem porownac to co sobie myslalem z rzeczywistoscia .Zalozylem ze zostane w Polsce jesli wszystko bedzie ok. Po przylocie do polski przezylem szok . Te wszystkie bzdury ktorymi karmilem swoj mozg i serce okazaly sie wielkim klamstwem . W Polsce nie zmienilo sie ZUPELNIE NIC ! Teraz dopiero ze zdwojona sila zobaczylem i poczulem to co bylo pierwotnym powodem mojego wyjazdu . Wiecznie zasnute ciezkimi olowianymi chmurami niebo , dziurawe ulice ,wywracajace oczami na kazde pytanie expedientki i urzedniczki ,wielu pijanych gosci z wasami ktorzy spogladaja na ciebie tak jakby chcieli cie zabic , wszedobylskie chamstwo i nietolerancja , kosmiczne ceny wszystkiego a najbardziej rozmow telefonicznych , nieruchomosci i benzyny a do tego wszystkiego absolutnie beznadziejne zarobki .Poza tym dalej kosciolek co niedziela , markowe ciuchy i solarium chocby na kredyt ale zeby sasiedzi zazdroscili. Kiedy bylem pytany jak mi sie podoba i grzecznie stwierdzalem ze nie jest tak jak sobie wyobrazaem , ze ogolnie nie za bardzo , spotykalem sie z agresja . Wszyscy sie dziwili ze nie dostrzegam tych wielu zmian na lepsze. Nowych budynkow , lepszych samochodow na ulicach (to akurat prawda) i wogole o jakim chamstwie na ulicach ja mowie .Nikt nie rozumial ze siedzac na tylku i nigdzie nie wyjezdzajac nie mozna tego z niczym porownac i poprostu sie tego nie widzi . Wiem ze zostane mocno opluty za swoja wypowiedz , przez urazonych rodakow ale taka jest prawda . Mnie rowniez jest przykro ze moj kraj to tak ponure miejsce . Nie twierdze ze USA to raj . Jesli jednak porownujemy te dwa kraje to kontrast na korzysc stanow jest ogromny. Pisze to wszystko przede wszystkim dla takich jak ja sam bylem .Ludzi siedzacych nielegalnie i mowiacych sobie co ja tu wlasciwie robie skoro tam rodzina ,koledzy i tak fajnie . NIE ,NIE ,NIE, NIE JEST TAM FAJNIE !!! RODZINA I KOLEDZY FAKTYCZNIE SA SUPER ALE JAK WPADASZ NA ODWIEDZINY . JESLI TAM MIESZKASZ TO JUZ NIE JEST TAK CZESTO TAK MILO . POZA TYM ONI NIE DADZA CI PRACY I NIE BARDZO POMOGA BO SAMI NIEWIELE MAJA . JA BYLEM ,NA WLASNE OCZY ZOBACZYLEM I Z RADOSCIA WROCILEM . THANKS US FOR LETTING ME COME BACK 🙂 P>S Jesli chodzi o polskie jedzenie to faktycznie smakuje wspaniale .

