~moja rodzina i współczesny świat.. do ~rey: „Lepiej być pod wpływem alkoholu niż koranu…szybciej się trzeźwieje” (mój teść)

„W Europie są tylko dwa narody, które maja duszą i umieją pic wódkę – Polacy i Rosjanie” (mój szwagier)

„Rosjanie nie mają mentalność niewolnika. To nie jest duch niewolniczy, a najwyższej próby patriotyzm, to zrozumienie przez Rosjan, że aby obronić swój tak duży kraj i zachować niezależność, muszą być razem, zrezygnować czasem z ambicji osobistych na rzecz społeczności na rzecz zachowania i przetrwania narodu, a nie kłócić się jak stado kundli. Trzeba zobaczyć ich wielki kraj, gdzie jedno pole jest większe niż Polska, pomieszkać chwile z Nimi to się ich rozumie. Rosjanin długo zaprzęga, ale potem szybko jedzie, Syria i Donbas dobrymi tego przykładami. (moja teściowa)”

„Paryż, który był stolicą stylu i mody, jest teraz stolicą kiczu i kebabu” (moja szwagierka)

„Komunizm zabijał jednostki, Demokracja – zabija narody” (kuzynka)

„Niemcy to kapralskie zastraszone społeczeństwo, jednak ich przywódcy myślą dalekowzrocznie i imperialistycznie” (kuzyn)

Co sadzicie, mili Państwo Internauci, czy warto dalej żyć w takiej rodzinie ? zwiń
wczoraj 19:58 |

