Gdy oglądnąłęm film i usłyszałem wypowiedzi świadków zdębiałem
Przecież ewidentnie było widać jak jeden policjant drugiego uderza przypadkowo głową i ten uderzony fika do góry nogami. Nie znam tych piłkarzy z nazwisk ale gdy zobaczyłem, że skuty facet leży  a dwóch go obkłada to poczułem niesmak . Gdy zobaczyłem jak przybyłe posiłki policyjne reagują i jeden z policjantów z pięści  uderza w głowę a później w klatkę piersiową  człowieka  to mnie zatkało. Dziwi tłumaczenie Pana policjanta zarówno ze Szczecina jak też rzecznika prasowego  KG POLICJI, że nie została złąmana ustawa i policjanci działali zgodnie z ustawą o policji. Dlaczego świadków nie przesłuchano ( podobno było ich 10) gdy się zgłosili na policję? Dlaczego oficer dyżurny radził im aby  lepiej nie mieszali się w tą sprawę? Tłumaczenie, że nie widać początku jesrt śmieszne gdy zapytać : A skąd wiedzieli ci co wpadli jako posiłki i bili tych, kitórzy byli w pobliżu? Co to za tłumaczenie, że jeden z zawodników był ciężki do rozpoznania bo miał perugę? Ludziom w Polsce wolno ubierać na głowę perugi. Gdy oglądałem ten film o ktorego istnieniu nie wiedziano  zrozumiałem, że zarówno policja jak i inni nie wiedzieli, że są monitorowani. Dlaczego dwaj policjanci przybyli na wezwanie ( jak twierdził któryś z uczestników) byłego policjanta nie zapytali w recepcji o co chodzi ( tak mówiła Pani z recepcji) tylko łapnęli gościa bo co bo miał perugę. JESTEM CZŁOWIEKIEM 57 LETNIM  I NIESTETY MAM ZNOWU PRZED OCZAMI BUTĘ POLICYJNĄ, TŁUMACZENIE, ŻE TO JEST WSZYSTKO ZGODNE Z USTAWĄ O POLICJI. Kiedyś mój znajomy powiedział, że obecnie Policja najlepiej umie łapać babcie handlujące pietruszką i ludzi na rowerach a prawdziwi bandyci są bezkarni. Boże Policjant w okularach na interwencji gubi okulary- a kto zgodził się aby właśnie w patrolach i interwencjach  brał udział. Przecież nawet potknuięcie spowoduje zgubienie okularów. Komiczna scena, gdy jeden drugiego uderza głową luidzie co za paranoja. Wstyd mi , że jeszcze próbuje się pokazać jak świetnie działa policja. A jakie zdziwienie i jąkanie było Panów Policjantów gdy się dcowiedzieli o filmie( tego też nie przewidzieli). TO CO ZOBACZYŁEM W TYM PROGRAMIE TO NORMALNE MATACZENIE POLICJI I ICH AGRESJI.
~Bogdan Wrona , 09.09.2008 08:29